Kako možemo sačuvati bogatstvo neobičnih procesa, a istodobno ih kompozicijski iskoristiti? Čin sastavljanja računalnih medija mogao bi dovesti do orkestriranja dinamike događaja da deterministički odredi stupnjeve nestabilnosti i očara stuff-of-the-medium (dijelove medija). Taj proces započinje s etičko-estetičkim traganjem za uzbudljivim tajnama materije (materijalno-energetsko-afektivnim procesima) i dovodi do pažljive orkestracije senzualnih trenutaka dijeljenja znanja s drugima, ljudima ili ne.
Tijekom ove hibridne teorijsko-praktične radionice istražit ćemo ne-antropocentrične strategije sonificiranja iz kojih bi mogao proizaći ko-izražajni glas kako svakodnevnih gesti tako i neobičnih materijalnih procesa. Sudionici su pozvani sa sobom donijeti: pronađene predmete, geste, eksperimente, materijale ili bilo kakav neobičan proces ili stvar. Zajedno ćemo tražiti načine činjenja onog neprimjetnog u njima opipljivim nizom materijalno-računalnih tehnika, od osnovne elektronike do kontinuiranog i topološkog pristupa do praćenja gesta, machine-learninga i praćenja sonifikacije u stvarnom vremenu. Sve discipline su dobrodošle! Primjena tema o kojima se raspravljalo će se kretati od spekulativnog dizajna i eksperimentalne fenomenologije do interaktivnih scenografija, umjetnosti pokreta i projekata umjetnosti i znanosti.