Tehnologija prožima živote oko sebe, asimilira se i postaje sastavnim dijelom naše svakodnevice, ali i svakodnevice naše okoline. Jednakom tišinom ulazi u prostore umjetnosti, gdje u nastajućem radu akril ili gips više nisu fizički sastavni dio već time postaje matična ploča, vijak, piksel ili procesor. Upravo tom tendencijom korištenja tehnoloških elemenata i oslanjanja na znanstvene teorije kao ključne u umjetničkim praksama bavi se Device_art, istovremeno propitujući naš odnos prema tehnologiji i njezinim proizvodima. KONTEJNER kao kustoski kolektiv mora se prilagoditi tom novom spoju i preuzeti neka nova znanja, izoštriti svoje osjete, snalažljivost i spretnost kako bi producirao uspješnu izložbu na razmeđi znanosti i umjetnosti.
Koje sve pripreme prethode otvaranju izložbe koja se konceptualno ostvaruje kroz radove poput Empathy Swarma koji se sastoji od robota koji pokušavaju očitati ljudska emotivna stanja ili rada Picture Sky, aplikacije za arhiviranje fotografija neba nastalih u istom trenutku od strane stotine različitih ljudi? Što učiniti kad rad zahtjeva živa bića, poput riba ili kukaca te kome se obratiti, ako za funkcioniranje rada trebamo škrinju za zamrzavanje ili napravu za vježbanje? Na radionici Slučaj: Device_Art, sudionici će se susresti s čestim problemima u produkciji suvremene izložbe koja zahtjeva više od samog smještanja umjetničkog rada u prostor.