Mišljen i stvaran iz trenutka rastakanja brodogradilišnih radnih zajednica, a time i rastakanja mogućnosti konstruiranja kompleksnih plovila, Sicomat podcrtava točku razmeđa jedne sasvim nove, suvremene i dosad nepoznate zvučne dihotomije. Industrijska tišina, neprirodna brodogradilišnim gradovima poput Pule, u naglašenom je kontrastu s desetljećima generiranom bukom na navozima, a čiji je značaj bio ne samo usko proizvodan već i kulturološko-simbolički. Otud se tišina, taj vrijedan resurs i komoditet, u performansu artikulira i kao „nezdrava“, „tišina groblja“, odnosno stanje koje može konotirati „užas“. Moderan stroj po kojem je rad i naslovljen, Sicomat, a čiji plamenici zahvaljujući optičkom upravljanju po nacrtu režu lim ugrađivan u brodove u veličini 1:10, može se prepoznati kao opreka takvom silenziu i jedno od ishodišta industrijskog zvukovlja i buke.
U performansu i instalaciji korišteni su vizualni i zvučni isječci iz filmova Pulski navozi (1970.) Branka Bauera i Ploviti se mora (1965.) Aleksandra Aranđelovića.
Projekt Sicomat je sufinanciran sredstvima Zaklade Kultura nova, Ministarstva kulture i Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba.
Alen Sinkauz (HR)
Alen Sinkauz je diplomirani muzikolog, skladatelj i izvođač te dobitnik četiri Zlatne arene Pula film festivala za filmsku glazbu. Sklada i oblikuje zvuk u glazbeno-scenskim, plesnim i kazališnim predstavama te radiofonijskim, prostorno-specifičnim i multidisciplinarnim izvedbenim projektima.
Nenad Sinkauz (HR)
Nenad Sinkauz (HR) djeluje kao skladatelj i izvođač u glazbenim, kazališnim, suvremenoplesnim, filmskim i multimedijskim projektima. Magistrirao je etnomuzikologiju u Padovi, a u svom umjetničkom radu istražuje nekonvencionalne glazbene forme i izričaje. Orijentiran je i na istraživanje improvizirane glazbe, a njegovi glazbeni korijeni potječu iz underground punk i metal scene 90-ih. Kroz izvedbu i kompoziciju, koje su u njegovom radu usko povezane, zanima ga dijalog akustičnih i elektroničkih instrumenata, hibridnost povezanosti glazbenih i kazališnih principa u izvedbi kao istraživački orijentir za nove izvedbene formate. Sinkauz aktivno nastupa u Hrvatskoj i inozemstvu već dva desetljeća te sklada glazbu za film i kazalište. Dobitnik je četiri Zlatne arene Pula film festivala za filmsku glazbu. 2002. godine osniva sastav East Rodeo, u sklopu kojega surađuje s nizom međunarodnih jazz i rock glazbenika, spajajući avant-rock, živu elektroniku, noise, eksperimentalnu i improviziranu glazbu. Sinkauz je autor i izvođač u hvaljenom audiovizualnom projektu …day of the year te suosnivač međunarodnog festivala eksperimentalne i improvizirane glazbe Audioart u Puli. Trenutno, osim gostovanja s multidisciplinarnim projektom Aphasia redateljice Jelene Jureše, djeluje u eksperimentalnom bendu Roj Osa i improvizatorskom big bandu CRI Orchestra (oba pod vlastitom etiketom Kopaton Records), multimedijskom projektu Sicomat te bendu Truth ≠ Tribe koji spaja suvremenu klupsku glazbu, afričke i balkanske ritmove s energijom progresivnog rocka.
Miodrag Gladović (HR)
Miodrag Gladović (HR) je diplomirani inženjer elektrotehnike, glazbenik i multimedijalni umjetnik. Već godinama je izuzetno aktivan na suvremenoj umjetničkoj sceni, bilo kao član umjetničkog dvojca Lightune.G s Bojanom Gagićem, bilo samostalno, a svojim radom, inženjerskim znanjem i izuzetnom kreativnošću kontinuirano doprinosi inovativnosti projekata u kojima sudjeluje. Kombinacija punk pristupa i DIY etike, dva desetljeća dugo glazbeničko iskustvo u stilski različitim bendovima i projektima, inkorporiranje i korištenje novih tehnologija u umjetničkom radu, senzibilitet za suvremenu glazbu i umjetnost - sve su to razlozi zbog kojih je Gladović postao jedno od najprominentnijih imena suvremene scene, ponajprije eksperimentalne i improvizatorske glazbene, ali i drugih inovativnih suvremenih umjetničkih praksi. Kao stručni suradnik udruge KONTEJNER, inženjer i umjetnik Gladović stoji iza projekata višekanalne difuzije zvuka, kako produkcijskih tako i edukativnih. Osim inženjerskog doprinosa višekanalnim postavima, izuzetno je važan i njegov autorski doprinos u tom kontekstu. Na Gibanjima 2022. godine Gladović je praizveo svoju višekanalnu kompoziciju Skladba za malu harmoniku i velike zvučnike, a ove će godine predstaviti ambisonic DJ set u kojem će puštati svoje omiljene pjesme na rubu ambijentalnog zvuka i plesne ritmike, upmixano u ambisonic formatu.
Mario Kalogjera (HR)
Mario Kalogjera je izvedbeni animator i grafički oblikovatelj slike. Posjeduje bogato iskustvo u post-produkcijskim fazama rada na nizu projekata koji uključuju animirane, eksperimentalne te kratke 3D-stereoskopske filmove koje je radio za HRT, Zagreb film, Bonobo studio i Kinoramu.
Andrea Matošević (HR)
Andrea Matošević je profesor i istraživač u domeni etno-antropologije, kulturalnih studija, povijesti i filozofije na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli. Jedan je od suosnivača Centra za kulturološka i povijesna istraživanja socijalizma. Objavio je više desetaka znanstveno-istraživačkih radova, pet monografija te je uredio tri zbornika radova. Trenutno mu je u istraživačkom fokusu filmski prikaz industrije s posebnim naglaskom na brodogradilište Uljanik u drugoj polovici XX. stoljeća.