S performansom ℧r Marco Donnarumma nastavlja svoje dramaturško putovanje u neksus tijela, zvukova i strojeva. Kao novi rizom projekta Humane metode, ℧r je promišljanje o nasilju kao temelju aktualnih algoritamskih društava: nasilju uputa, sustava i infrastruktura stvorenih sa specifičnom svrhom zlostavljanja svih živih bića. Takvi sustavi djeluju kroz petlje, kroz organizirane repeticije strojeva i ljudi. Ljudi daju upute, strojevi ponavljaju upute, živa bića trpe upute i tako dalje i tako dalje.
℧r je samostalna izvedba za Tijelo bez lica, AI algoritam, svjetla i vibracijsku silu zvuka. Utjelovljen u Donnarumminu glazbenom instrumentu XTH Sense, interaktivni algoritam strojnog učenja pretvara unutarnji zvuk mišića, krvi i kostiju u koreografiju pokreta, zvukova i svjetla u stvarnom vremenu. Performans kombinira višeosjetilnu stimulaciju s interakcijom čovjeka i računala te somatskim praksama kako bi ispitao prividne nemogućnosti pokreta i ponavljanja.
℧r je šetnja kroz mrak. Tanano tijelo hoda u sjaju prigušenog svjetla. Tlo je između njih i konop ih povezuje. Bez pogleda, figura hoda i moli, hoda i moli, hoda i, kao u transu, zaviruje u tamu. Šetnja je petlja, molitva, agresija, uništenje i preobrazba. Meso udova Bezimenoga se pojačava, mikrofoni na mišićnom tkivu. Unutarnja napetost odzvanja sve većom svjetlinom. Pokret je zvuk, i ponovo; zvuk je vibracija, i ponovo; vibracija je pritisak, i ponovo; pritisak se oslobađa.
Škripeće zavijanje zlokobno jača, ponavljanje se pretvara u disfunkciju, sjaj se pretvara u sljepoću. Hoće li Neimenovani dospjeti do svjetlosti i izgorjeti, baš kao što to čine moljci?
Produkcija: Fronte Vacuo, režija i izvedba: Marco Donnarumma
Koncept: Fronte Vacuo (Donnarumma, Pevere, Familari)
Koreografija, performans, biofizička glazba: Marco Donnarumma
Efemerna transplantacija: Margherita Pevere
Interaktivne tehnologije učenja: Baptiste Caramiaux
Dizajn svjetla: Andrea Familari
Voditelj turneje: René Dombrowski
Rad je naručio i producirao KONTEJNER kao dio programa Re-Imagine Europe, a
sufinanciran je iz programa Kreativna Europa Europske Unije.
Sufinanciran je i iz programa Digital Culture Njemačke federalne kulturne zaklade,
@AKADEMIE FÜR_THEATER_UND_DIGITALITÄT.