Audio balerine probijaju barijere između glazbe i plesa, izvedbe i publike te tehnologije i tradicije.
Maubreyevi nosivi akustični sustavi pojavili su se davne 1982. godine. Prva elektronička baletna suknjica nastala je 1989., kada se počeo poigravati solarnim panelima. Jedan prijatelj plesač posjetio je njegov studio i primijetio kako je to što je napravio nalik baletnoj suknjici.
Prva verzija napajala se solarnim panelima i stvarala je zvuk na osnovi pokreta plesačice i okolne svjetlosti. To je omogućavalo da glazbena produkcija i ples nastaju kao jedna cjelina umjesto da budu dvije odvojene stvari.
Sljedeći dodatak bile su metalne grablje koje su strugale tlo; spojene na senzore, stvarale su različite zvukove ovisno o pritisku, teksturi površina i brzini. To je omogućavalo plesačicama da stvaraju ne samo glazbu, nego i okruženje.
Zatim je Maubrey otišao korak dalje: plesačice su same stvarale, određivale i kontrolirale koji se zvuk proizvodi. Senzori u njihovim rukama stvarali su određene zvukove na temelju pokreta i svjetla. Plesačica se mogla više usredotočiti na stvaranje glazbe nego na sam pokret pri kojem zvuk nastaje kao nuspojava.
Sljedeća generacija uključivala je samplere i mikrofone. To je omogućilo publici i okruženju da stvaraju zvučni input, koji je plesačica mogla snimiti, ponoviti, reagirati na njega i promijeniti ga, povećavajući time uključenost i sudjelovanje publike, i brišući granice između publike i pozornice.
Ovakvim doradama Balerine su postale suradnja, a ne samo solo izvedba. Neki su suradnici svjesni svoje uključenosti, ali zbog osjetljivosti mikrofona i prolaznici nesvjesno postaju dio izvedbe svojim koracima i automobilima, pa čak i nakašljavanjem.
Konačna promjena u Baletnim suknjicama bila je uključivanje radio prijemnika na solarni pogon, pričvršćenog na glavu plesačice. Prijemnici hvataju stvarne radijske postaje i bijeli šum na temelju položaja plesačice naspram sunčeve svjetlosti – dakle, okolina nije jedini suradnik, nego i sama svjetlost, udružena s radijskim valovima, postaje plesni partner na kojega plesačica mora reagirati i surađivati s njime.