Michael Benson (US) Više mjesta zauvijek

dio radnog materijala za film Više mjesta zauvijek, 6' 29'', 2008.

Kritizirajući komodifikaciju umjetničkih djela, 1997. godine Alexander Brener sprejem je nacrtao znak dolara na slici Kazimira Maljeviča Suprematizam (1920-1927), koja se nalazi u Muzeju Stedelijk u Amsterdamu. Zbog „vandalizacije“ kulturnog dobra Brener je dobio ne samo novčanu kaznu, nego je i osuđen na šest mjeseci zatvora. Michael Benson dokumentirao je suđenje.

koprodukcija: Kinetikon Pictures, ZDF/Arte and TV Slovenia

Michael Benson (US)

Michael Benson u svom se radu fokusira na sjecište umjetnosti i znanosti. Kao umjetnik, pisac i redatelj, u posljednjem desetljeću Benson je priredio niz velikih izložbi koje prikazuju planetarne fotografije krajolika u SAD-u i širom svijeta. Benson uzima neobrađene podatke iz planetoloških arhiva i obrađuje ih, uređuje, sastavlja te zatim poput pločica slaže pojedine kadrove letjelica, tako stvarajući neprekinute digitalne kromogenske prikaze velikog formata kakvi su trenutno nedostupni izravnome ljudskom iskustvu.

On je također nagrađivani redatelj, s djelima na samoj granici između fikcije i dokumentarne filmske prakse. U filmu Predictions of Fire i drugim filmovima, režirane studijske scene i animirane sekvence izmjenjuju se s potpuno dokumentarnim materijalom. U razdoblju od 2008. do 2010. Benson je surađivao s redateljem Terrenceom Malickom kako bi pomogao proizvesti svemirske i kozmološke sekvence za Malickov film Drvo života, što je dijelom bilo utemeljeno na Bensonovim knjigama i izložbenim projektima. Bensonova peta knjiga za izdavačku kuću Abrams, Cosmigraphics: Picturing Space Through Time, bila je finalist za nagradu za znanost i tehnologiju na Festivalu knjiga Los Angeles Timesa. Michael Benson suradnik je Instituta za humanističke znanosti u New Yorku, gostujući profesor MIT Media Laba te jedan od zastupnika znatiželje Weizmann Instituta za znanost.

michael-benson.net