Odrastao u San Franciscu, sin estetskog kirurga i umjetnice, Christian Ristow rano je razvio interes za sjecišta estetike i strukture. Nakon diplome iz arhitekture na Columbia University u New Yorku, vratio se u San Francisco gdje je započeo učiti zanat pridruživši se progresivnoj skupini za robotičke performanse Survival Research Laboratories. Potaknut tim iskustvom, kao i radovima kipara Jean Tingueleya, arhitekta Santiaga Calatrave te umjetnika H.R. Gigera, Ristow počinje kreirati vlastita izrazito biomehanička stvorenja. Nakon što se 1998. preselio u Los Angeles, Ristow razvija vlastite robote, te priređuje niz robotičkih događanja u kojima se bavi temama neograničene moći, seksualne agresije i ljudske smrtnosti.
Od 2006. - kada se preselio u New Mexico - Ristow se usredotočuje na interaktivne mehaničke skulpture velikih dimenzija, kao što su "Ruka čovjeka", "Ptić", "Postajanje čovjekom" i "Licem prema naprijed".
Ristowljeve visoko-oktanske performanse i velike skuplture moglo se vidjeti u brojnim svjetskim galerijama, festivalima i sajmovima, od Los Angelesa do New Yorka, od Jeruzalema preko Berlina sve do Melbournea.
Reference na njegov rad nalaze se u knjigama poput Robo Sapiens i Body Probe, u časopisima kao što su Popular Mechanics, Wired, National Geographic, Spin, Raygun, Penthouse i Bizarre, kao i na televizijskim programima Current TV i emisijama Monster Garage i Monster Nation na Discovery Channel-u. Njegovi animatronski i robotički projekti, među ostalim filmovima i televizijskim reklamama, uključuju Bicentennial Man, A.I. Stephena Spielberga, Spider-Man 2 i Zathura.